Medewerker Frontoffice
(32 uur per week, waarvan één weekenddag)
Het team Publiekszaken opent 363 dagen per jaar de deuren van ons prachtige kasteelmuseum.
Met enthousiasme en gastvrijheid ontvangen wij bezoekers uit binnen- en buitenland. Vanaf 15 januari 2025 zoeken wij een nieuwe collega die met plezier en professionaliteit het eerste aanspreekpunt is voor ons bezoekers.
Wat ga je doen?
In deze veelzijdige functie werk je grotendeels in het entreegebouw en soms in het kasteel.
In het entreegebouw
• open en sluit je het entreegebouw.
• ben je het eerste aanspreekpunt voor alle bezoekers en medewerkers, zowel aan de informatiebalie, telefonisch als via de mail.
• informeer je onze (inter-)nationale bezoekers over het kasteel- en parkbezoek
• verricht je de administratieve handelingen rondom de ticketverkoop.
• ontvang je leveranciers, zakelijke gasten en bruidsparen.
In het kasteel
• ondersteun je de dagcoördinator kasteel bij het openen en sluiten van het kasteelmuseum.
• begeleid je bezoekers en vrijwilligers gedurende de dag.
• zorg je ervoor dat alles soepel verloopt.
Wie zoeken wij?
Een collega die
• minimaal 6 maanden werkervaring heeft in de horeca-, evenementen- of recreatiebranche;
• representatief is;
• stevig in zijn/haar schoenen staat;
• nauwkeurig werkt;
• de Nederlandse en Engelse taal uitstekend beheerst in woord en geschrift;
• flexibel inzetbaar is, ook op feestdagen en bij vervanging van collega’s;
• bekend is met kassa- en/of reserveringssystemen (pré).
Omdat je altijd klaarstaat voor onze bezoekers en zo nu en dan het hele kasteel van onder tot boven doorloopt, is een goede fysieke conditie belangrijk.
Wat bieden wij jou?
Een uitdagende en afwisselende baan in een klein informeel team op een zeer bijzondere locatie. Het salaris bedraagt minimaal € 2.700,- en maximaal € 3.050,- bruto per maand bij 40 uur per week.
Wil jij werken in een unieke, historische omgeving waar geen dag hetzelfde is? Dan komen we graag in contact met je!
Aarzel niet en stuur voor 8 december 2024 een motivatiebrief met jouw persoonlijke gegevens en CV naar Ilse Pel (HR-adviseur) hrm@kasteeldehaar.nl.
De sollicitatiegesprekken zullen plaatsvinden op dinsdag 10 december.
Wil je eerst meer informatie of heb je vragen? Dan kan je contact opnemen met Jolien Dalenberg (teamleider kasteel) via j.dalenberg@kasteeldehaar.nl.
Voor meer informatie over onze organisatie verwijzen wij je graag naar www.kasteeldehaar.nl.
De aanvraag van een VOG-verklaring is onderdeel van de procedure.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.